הצהרת נגישות שיכון ובינוי סולל בונה מעונות ת"א יפו
הצהרת נגישות שיכון ובינוי סולל בונה מעונות ת"א יפו
הסדרי נגישות חברת שיכון ובינוי סולל בונה מעונות ת"א יפו.
חברת שיכון ובינוי סולל בונה מעונות הסטודנטים ת"א יפו עושה את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח- 1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות,
באופן עצמאי ושוויוני.
חברת שיכון ובינוי סולל בונה מעונות הסטודנטים ת"א יפו מעוניינת בשיפור מתמיד. באם נתקלת בקושי או יש לכם הצעת שיפור נשמח לשמוע ממכם, צרו קשר.
הסדרי נגישות במעונות
להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הממוקמים בכתובת חבר הלאומים 1 ת"א יפו דירה 817B טלפון- 03-5742770
- בעת המסירה (11/9/2019) היו 10 חניות לנכים ולהם גישה נגישה לבניין. כמו כן, יש גישה נגישה מהרחוב לבניין. וחניון תת קרקעי וחיצוני.
- קיים רצף גישה ללא מדרגות מהחניה או מהרחוב דרך הכניסה ועד אלינו (כולל מעליות).
- קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
- הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
- קיימים שירותי נכים נגישים, שרותי נכים על פי ההיתר נמצאים בקומת קרקע במועדון הסטודנטים.
- קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
- שילוט זיהוי והכוונה לחניה ולשרותי הנכים.
שירות לקוחות נגיש
- מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
- מותרת כניסת כלבי נחייה לעיוורים
- ניתן לקבל פטור מתור לזכאים לכך כנגד הצגת תעודה .
- במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.
- ניתן לפנות לרכז הנגישות לבקש הנגשת מידע לפורמטים רלוונטיים
- הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
- מוקד טלפוני נגיש- המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
- אמצעים נוספים ליצירת קשר- קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
- שירות פרונטלי – קבלת קהל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-12:00
- טלפון: 03-5742770
- דואר אלקטרוני: ODMTA@shikunbinui.com
נגישות אתר האינטרנט
אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים,. בישראל כ – 1.6 מיליון אנשים עם מוגבלות, מתוכם כ- 751 אלף אנשים
בגילאי עבודה .20-64 הנתונים הסטטיסטיים מעידים על פערים גדולים בין אנשים עם מוגבלות לאנשים ללא מוגבלות בכל תחומי החיים.
חברת שיכון ובינוי סולל בונה מעונות הסטודנטים ת"א יפו מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.
מידע על נגישות האתר
- אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות )התאמות נגישות לשירות (התשע"ג 2013).
- התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי )ת"י 5568( לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך 2.0WCAG הבינלאומי.
- הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
- האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
- מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.
- לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
- מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות בטלפון : ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
- מסירת מידע בפורמט נגיש – החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים.
- מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.
- בדיקות ויעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת Z2A נגישות ושיווק באינטרנט
דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.
פרטי רכזת הנגישות:
- שם: רוני שגיא
- טלפון: 03-5742770
- דואר אלקטרוני: ODMTA@shikunbinui.com
פרסום הצהרת הנגישות
הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 27/12/2023